Indlæser
ML Sommermøde 2017
Dato og tid
Tirsdag d. 19. september 2017 kl. 11:00 til 16:00
Tilmeldingsfrist
Tirsdag d. 12. september 2017 kl. 23:00
Sted
Koldkærgård,
Agro Food Park 10,
8200 Aarhus N
Koldkærgård
Agro Food Park 10
8200 Aarhus N
ML Sommermøde 2017
Arrangementsbeskrivelse
Maskinleverandørernes sommermøde 2017
tirsdag den 19. september kl. (11.00) 12.00 – 16.00
Maskinleverandørernes sommermøde holdes i år på Koldkærgård, Agro Food Park 10, 8200 Aarhus N
Program for dagen:
11.00 Stand fordeling Maskiner under Broen
Kun for medlemmer som ønsker at udstille på Maskiner under Broen 2018.
12.00 Frokost
13.00 Fællesmøde – Velkomst ved formændene
13.10 Nyt fra sekretariatet
13.30 Udbuds- og persondataret – Jeppe Lefevre Olsen, Kromann Reumert
Advokat Jeppe Lefevre Olsen rådgiver inden for udbudsret. Han bistår erhvervsklienter i forbindelse med tilbudsafgivelse og klageprocesovervejelser, og ordregivende myndigheder med gennemførelsen af et udbud. Herudover holder Jeppe ofte foredrag om udbudsretlige forhold.
Salg til det offentlige kræver et vist kendskab til den regulering, som den offentlige kunde er underlagt. Jeppe vil under sit indlæg dele sine erfaringer omkring
- Den offentlige kunde – forstå de grundlæggende "spilleregler" på 10 minutter
- Optimér dit salg og din tilbudsafgivelse – rammerne for dialog og "undgå at … "
- Persondatarettens indtog i udbudsretten
14.15 Kaffe
14.30 Digital markedsføring/Social Selling – Anders Witzel, Somea
Anders Witzel har specialiseret sig i digital marketing og salg i mere end 10 år. Han var med da Facebook kom til Danmark og gjorde Fagforeningen Kommunikation og Sprogs Facebookside til Danmarks største community for kommunikatører. Desuden lykkedes det via en dedikeret indsats at vende medlemsafgang til tilgang. Dette blev muligt via især en indsats på sociale medier. Til daglig driver Anders virksomheden somea, som hjælper virksomheder til nå forretningsmål og få succes via digital marketing.
Oplægget som Anders skal holde for os vil handle om, hvordan man egentlig når sin målgruppe. Hvordan man ved at tale til hjerte og hjerne på samme tid, kan engagere sin målgruppe og få dem til at handle når de ser fx et Facebook-opslag. Altså en kombination af, hvad der rører sig på online-scenen, og hvad der skal til for at få succes.
15.30 Møde i egen sektion
Sekt. 1 – E&H
Sekt. 2 – Have & Landskab og Maskiner under Broen
16.00 Forventet afslutning
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >